Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 27 września 2013

Moje Królestwo-kuchnia

Moje małe Królestwo!!!Od roku mam przyjemność przyrządzać tutaj pyszne dania dla mojej familii, moje popisy kulinarne z pewnością tutaj zagoszczą!!!


Kuchnia mojego projektu, wykonana przez miejscowego stolarza!! materiał wykonania- fronty olcha, półki- płyta wiórowa.
 Elementy prowansalskie...(prezent ślubny)
 No i cegła klinkierowa-uwielbiam ten murek. Cegła klinkierowa ręcznie formowana, kolor purple
                                                               Blaty- ala bambus

Zazdroski wykonała pewna przemiła starsza Pani
 Mała kulinarna ściąga...


 Nasza słabość, podobno napój Bogów.. ;))

 Elementy artystyczne naszej czterolatki

 W przyszłości postawimy tu Hokery-oczywiście kolonialne
Lampa bambusowa- Ikea!

Kuchnia to takie święte miejsce w każdym domu!! powinna być przytulna, ciepła, kolorowa, taka w której z przyjemnością przyrządza się posiłki!!! Ok uciekam, oczywiście do kuchni, przyrzadzić pyszną zupkę dla mojej najmłodszej!!!


1 komentarz:

Karolina Zarębska pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.