Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 1 lutego 2014

Make furnitures WHITE

Zdecydowanie nie jestem miłośniczką bieli w domu.  

Wolę, optymistyczne , żywe kolory, które nadają wnętrzu ciepła i charakteru!!! W moim domu przeważają czerwienie, brązy, rudości,  szarości.. białe są jedynie sufity ;) Ale mamy na stanie kilka starych, nieco nudnych sosnowych mebli, które postanowiłam nieco odświeżyć.

Długo myślałam nad koncepcją, ostatecznie padło na postarzenie ich bielą, jednocześnie odświeżając je i nadając im  tym samym NOWE ŻYCIE !!!!!!
Uwielbiam stare, drewniane meble z duszą, stąd ten pomysł!!! Przyszłościowo, myślę o dużej rewolucji w wystroju naszej sypialni. Jak na razie kolorem przewodnim jest tutaj  ciemna czekolada, ale mam zamiar to  zmienić!!

Moja koncepcja to- bielona, postarzana boazeria na skosie, biała postarzana cegła klinkierowa i dużo ciepłych czerwonych i brązowych dodatków. Meble , które mam zamiar "odrestaurować", będą się tu świetnie komponowały. Pytanie tylko ile czasu mi to zajmie- bowiem zmiana imagu sosnowej komody na bieloną jest koszmarnie pracochłonna...

Oto link do postu, z jednego z moich ulubionych blogów, proces bielenia mebli, pokazany krok po kroku  (klik). POLECAM!!!

Tutaj, również link do strony, na której przedstawione jest patynowanie mebli, wymienione są poszczególne produkty niezbędne  do tego  (klik)

Pocieszam się jednak, że mam sporo czasu, moja "mała rewolucja", wymaga sporych nakładów finansowych, także do czasu gdy skarbonka wypełni się po brzegi, mebelki będą z pewnością gotowe!!!

Oto kilka inspiracji znalezionych w internecie! ( wszystkie zdjęcia zamieszczone w tym poście, nie są mojego autorstwa)













Życzę sobie dużo cierpliwości w odświeżaniu mebelków, efekty na pewno zamieszczę na blogu!!!! A Wam życzę dużo świetnych pomysłów w urządzaniu Waszych czterech kątów!!!


ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MOJEGO FUNPAGA  COLONIALHARBOUR 

 POLUB MNIE NA FB!!!

Brak komentarzy: