Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 28 stycznia 2015

Komoda sosnowa- nowe życie

Miłość sprzed lat- jasne meble sosnowe. 
Ludzie się zmieniają, dojrzewają, zmieniają się nasze gusta :) 
Od kilku lat jestem zafascynowana meblami kolonialnymi z palisandru, drewna tekowego, mango czy bambusa. Urządzając nasz dom, staram się powoli gromadzić takie właśnie meble i dodatki. 
Sosnowa Komoda RTV, (nasz pierwszy małżeński mebel..;), do której mam wyjątkowy sentyment, nie bardzo komponuje się z ciemną ławą z palisandru, czy stolikiem dębowym... 
Mała przeróbka i oto jest- NOWA  KOMODA  SOSNOWA  A'LA  PALISANDER ;))))

Przeróbka okazała się bardziej pracochłonna niż sądziłam... Samo ręczne zeszlifowanie starego lakieru zajęło mi jakieś 2 tygodnie(z doskoku..), później odpylenie, pokrycie lakierobejcą (3 warstwy- każda warstwa musiała schnąć ok 24 godzin ;) Na końcu przykręcenie żeliwnych uchwytów.;) 
Zależało mi na uzyskaniu efektu postarzanego mebla, efekt bardzo mnie zadowala!!!





 










Zapraszam niebawem na bloga, kolejne pomysły już trakcie realizacji...

Brak komentarzy: