Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 11 października 2013

Colonial living room

Uwielbiam styl kolonialny, wyraziste kolory, egzotyczne drewno, kamień i starą cegłę jako elementy dekoracyjne. Wnętrza urządzane w tym stylu mają swój niepowtarzalny styl i charakter! Wyczuwalny jest powiew historii... Urządzając swój salon, starałam się wprowadzić do niego kilka elementów kolonialnych!! Moja pierwotna koncepcja, zrealizowana  jest w 60 procentach... Brakuje jeszcze kilku elementów, ale nie wszystko od razu , kreowanie własnej przestrzeni wymaga czasu, pomysłu, no i sporych nakładów finansowych.. ;))) Oto kilka inspiracji:








Mój ulubiony sklep z meblami kolonialnymi!!! www.mandallin.pl


 Oto dwa ulubione elementy kolonialne w moim  salonie.


Kwietnik z palisandru & ciekawska Maria


ława kolonialna, palisander




Wnętrza w których króluje drewno, cegła, kamień, skóra naturalna, wydają mi się niezwykle przytulne i ciekawe... Mają swój styl, a ja czuję, że niesamowicie współgrają ze mną. Harmonia to niezwykle ważna sprawa! Pozdrawiam miłośników stylu kolonialnego!

Brak komentarzy: