Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 7 lutego 2014

MY NAME DAY

Przedwczoraj obchodziłam imieniny.. 

Nie przywiązuje specjalnej wagi do tego dnia, troszkę śmieszny mnie ten zwyczaj, zdecydowanie bardziej szczególnym dniem jest dla mnie dzień urodzin!!! 
Ale ok, nastał ten dzień, rodzina i znajomi pamiętali, to bardzo miłe..;)))

 A wieczorem został mi wręczony najmilszy prezent- mąż przyrządził moje ulubione specjały na wielkim talerzu, był też szampan... 
Przysmaki zostały przygotowany w tak artystyczny sposób, pieczołowicie ułożone, przemyślane, że przez pierwsze 20 minut , zamiast usiąść z mężem i delektować się chwilą... ja uznałam że owa kompozycja zasługuje na sfotografowania.... Biegałam ze statywem i zmieniałam parametry w aparacie ;))) zboczenie!!!!

Mąż cierpliwie czekał czytając książkę...KOCHAM!!!
















Brak komentarzy: