Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

niedziela, 16 lutego 2014

Spring picnic in the forest ;)

Ponad 10 km wędrówki...(zarówno w sobotę i w niedzielę). Jestem dumna z córeczki, że dała radę!!! Ten weekend przekonał mnie , że córa jest gotowa na wyprawę w góry!!! Nie   mogę się już doczekać!!!! Naszym celem była dzisiaj Strzelnica w WPN, bardzo ciekawe miejsce!!! Pełna torba jedzonka, napoje, aparat fotograficzny i dobry humor- tyle nam wystarczyło żeby dobrze się bawić!! W powietrzu było czuć wiosnę....
























Stały punkt programu..-jedzonko!!! Tym razem pieczony kurczak,- w środku lasu smakuje najlepiej(był jeszcze ciepły)!!!!!





Nawet ja doczekałam się fotki...  -by husband!!! ;****


W przyszłym tygodniu planujemy jeszcze dłuższą wyprawę!!! Udanego, optymistycznego weekendu życzę!! Nie wiem jak Wy, ale ja naładowałam akumulatory na cały tydzień!!!!!

Brak komentarzy: