Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 11 listopada 2014

MAKE THEM WHITE!!! sad , boring decorations....

Postanowiłam przerobić kilka smutnych, nudnych dekoracji w domu.. 
Niektóre z nich, to prezenty które otrzymałam kilkanaście lat temu, wędrowały ze mną przez te laty podczas moich licznych przeprowadzek ;))) 2 lata temu zapuściłam korzenie w NASZYM WYMARZONYM WYCZEKANYM domu. Odkurzyłam więc stare dekoracje i nadałam im nieco inny, świeży wygląd, żeby wpasowały się w styl naszego domku (tak na marginesie-   jeszcze ogrom pracy przed nami,ale z czasem domek nabierze wymarzonego wyglądu)!!!

Czas na małą zmianę ;))) 

Jestem raczej miłośniczką żywych, wyrazistych kolorów, jednak białe dodatki genialnie współgrają z naszymi brązami, szarościami, czerwieniami...
TO DOPIERO POCZĄTEK ZMIAN!!!



Lustro zakupiłam na aukcji internetowej kilka lat temu, udało mi się nabyć po niesamowitej cenie-20 zł. Ciemna ,mahoniowa rama jest piękna, ale zdecydowałam się na ryzykowną zmianę...
 Kuferek- prezent sprzed kilkunastu lat... Niegdyś smutny, ciemnozielony...

KOTY, za którymi nigdy nie przepadałam.. teraz stały się uroczą dekoracją w kotłowni( kto powiedział ze   parapet tego pomieszczenia musi być smutny..;))))

Mała zmiana w pokoju nasze pięciolatki. Nudna sosnowa, ponad 20-letnia półeczka, odnaleziona w szopie u rodziców.. Rama lustra( z czasów buntowniczych, kiedy to czerń i zieleń królowały w moim pokoju), lustro zbite, ale niebawem zakupie nowe ;))

ANIOŁKI- pasja córeczki. Posiada już całkiem pokaźny zbiór!!



 PASJA ANIOŁKOWA   





Koszyczek po mojej mamie, ma już kilkadziesiąt lat...







 Stara ciemnobrązowo-złota rama, znaleziona u rodziców męża, posłużyła mi jako niezwykle praktyczna ozdoba do sypialni...





Zniszczone ramki przemalowane na biały kolor, z małymi ozdobami, pięknie komponują się w pokoju córeczki :)))


Niegdyś ciemnobrązowa ławeczka kolonialna z palisandru, cudowna i ponadczasowa, otrzymała nowy wygląd. Była już nieco zniszczona przez dzieci... 

Brak komentarzy: