Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 1 grudnia 2014

small oak table- restoration

Znalazłam w pewnej szopce  niezwykle zniszczony, dębowy stolik!!! 
Postanowiłam włożyć w niego nieco pracy by nadać mu godny wygląd!!! Stolik przeleżał w tym stanie kilka dobrych lat, także prace rozpoczęłam od osuszenia, wyczyszczenia , później było szlifowanie szlifierką a następnie mozolne ręczne szlifowanie. 
Na końcu użyłam lakierobejcy w kolorze "palisander"
Chyba mi się udało. 
Jednak nie przypuszczałam ,że  to aż tak pracochłonna, męcząca i brudna praca... ;)))

 BYŁO WARTO!!!

TAK   BYŁO   PRZED!!!!

Pożyczona szlifierka, genialnie się sprawdziła, ale jedynie do większej powierzchni- w tym wypadku do blatu, resztę musiałam szlifować ręcznie ;))

Lakierobejca Sadolin!! serdecznie polecam!! gęsta, kremowa konsystencja sprawia, że bejca nie spływa, łatwo się ją wciera w drewno.koszt ok 50 zł



                EFEKT  KOŃCOWY!!                                                                                                           Żałuje tylko, że nie zakleiłam tych małych dziurek po gwoździach..;// w planie mam doklejenie listewek dębowych przemalowanych również na kolor "palisander".





Brak komentarzy: